Zadovoljstvo kupaca - Sofa24

Zadovoljan kupac na prvom mestu!

Trajno zadovoljni kupci su osnov našeg uspeha.

Brend nameštaja NATIVO™ prodaje dizajnerski nameštaj i aksesoar u sledećim zemljama: Nemačka, Švajcarska, Austrija, Francuska, Italija, Holandija, Belgija i Srbija. Pritom NATIVO u Nemačkoj, Austriji, Švajcarskoj i Srbiji ima i sopstvene filijale/showroom-ove, u kojima kupci mogu da na licu mesta testiraju i kupe nameštaj.

U Francuskoj, Italiji, Holandiji i Belgiji brend NATIVO ima svoje internet prodavnice, a u planu je otvaranje filijala i u ovim zemljama.

Zahvaljujući stalnoj ekspanziji na inostrana tržišta, brend NATIVO je u poslednjim godinama značajno porastao i pridobio brojne kupce, jer su upravo kupci u fokusu NATIVO poslovne politike. Poverenje u naš brend NATIVO, visok stepen zadovoljstva našim proizvodima i uslugama, preporuke i vernost kupaca čine osnovu za uspeh brenda NATIVO™ i firme Insomnia Interiors d.o.o.



Zaslužiti poverenje

Poverenje kupaca se mora svaki danom iznova zaslužiti. Pozitivne ocene kupaca salona NATIVO™ je važan i motiviše sve radnike NATIVO™ da daju sve od sebe. Pritom je naročito važno znati šta kupci očekuju, prilagoditi usluge potrebama kupaca i tako stalno povećavati kvalitet proizvoda i usluge.
 
Tako smo na primer na povećanje telefonskih upita, do kojih je došlo nakon velikog poslovnog uspeha salona NATIVO™, reagovali tako što smo povećali broj radnika u korisničkoj podršci i nadogradili naš Client-Relation-Management sistem. Time je vreme odgovora na telefonske i elektronske upite putem mejla skraćeno i kvalitativno poboljšano.
Ali ništa ne govori bolje od utisaka samih kupaca, i stoga pozivamo sve kupce da nas posete i stvore sliku salona NATIVO™ za sebe!


Ocene kupaca

Salonu NATIVO™ su povratne informacije kupaca veoma važne. Redovnim telefonskim anketama kontrolišemo kvalitet naših usluga i proizvoda i dajemo priliku kupcima da nas ocene.

Telefonske ankete daju kupcima priliku da detaljno iskažu svoje mišljenje i da precizno ocene naše usluge. Salon NATIVO™ svake nedelje bira kupce metodom slučajnog izbora i metodom grupisanja po ciljnim grupama i klasama proizvoda.

Uprkos velikih napora korisničke službe salona NATIVO™ da sve kupce maksimalno opsluži i da nađe rešenje za svaki problem, reklamacije i pritužbe nije moguće u potpunosti izbeći. Ali za Sofu24 je svaka žalba predlog za poboljšanje, koji u najkraćem roku obradimo i rešimo.

Stoga smo ponosni što brend NATIVO™ koji zastupamo u prošle 4 godine ima preko 30.000 zadovoljnih kupaca. Naš cilj je stalno poboljšanje zadovoljstva naših kupaca.

* Računato na osnovu sledećih podataka: godine 2016 1.331 od UKUPNO 1.462 internacionalnih kupaca koji su učestvovali u telefonskoj anketi su bili zadovoljni uslugom. U procentima to je 91,039 %. Izraženo u sistemu ocena od 5 poena, to je 4,56 poena. Radi boljem predstavljanja koristi se sistem zvezdica. U ovom slučaju to je 4,5 zvezdice.



Statistika reklamacija

NATIVO™ neguje transparentu komunikaciju sa kupcima, pa se tako između ostalog svake godine objavljuje statistika zadovoljstva kupaca, kao i statistika reklamacija.

Statistika reklamacija firme NATIVO™ za 2016 godinu pokazuje da je samo 7% kupaca uložilo žalbu, pri čemu su se proizvodi brenda NATIVO™ pokazali veoma dobro u odnosu na prosek branše, i to na preko 400 kupaca mesečno širom sveta!

Sledeća slika/grafika prikazuje izveštaj statistike reklamacija u 2016. godini za nameštaj i aksesoar za brend NATIVO™ širom sveta! Ona obuhvata sve zemlje u kojima su NATIVO™ zastupljeni direktno ili indirektno.

 

 

*Kao reklamacija/garancija se računaju one prijave kupaca, gde je korisnička podrška u svakoj datoj zemlji predstavništva zabeležila reklamaciju putem emaila ili poštom.



Poređenje 2015/2016

U poređenju sa 2015. godinom u kojoj je prodato 8'786 komada nameštaja širom sveta, broj ukupnih prodaja je pao u 2016. godini, što je posledica fokusiranja artikala na velike komade nameštaja kao što su sofe, kreveti i baštenske garniture, kao i čišćenje asortimana. Tako smo odustali od nepouzdanih proizvođača i dobavljača i na taj način mogli da poboljšamo zadovoljstvo kupaca za 1% u odnosu na prošlu godinu. Istovremeno je promet porastao, upravo zbog fokusiranja na prodaju velikih komada nameštaja.



Inovativna korisnička podrška

NATIVO™ stalno poduzima velike napore da brže izađe u susret željama kupaca. Mnogi kupci već cene našu brzu i ljubaznu korisničku podršku. Brz odgovor na pitanje je nešto što kupci veoma cene. NATIVO™ pruža i takozvani After-Sales-Service, tako što se metodom slučajnog izbora biraju kupci za telefonske ankete kako bismo proverili da sve teče bez problema i da su kupci zadovoljni kvalitetom proizvoda i isporukom.
 

Uvek tu za naše kupce!

Mi smo uvek tu za naše kupce. Bilo da imate pitanje o proizvodu, isporuci ili reklamaciju, salon NATIVO™ i njegova korisnička podrška su Vaš pouzdan partner.


Za dodatne informacije:

NATIVO™ u TC Zemun Park
Autoput za Novi Sad 124-126
11186 Beograd

Radno vreme

Ponedeljak - Nedelja: 10:00 - 22:00
tel: +381 11 424 09 03
e-mail: info@sofa24.rs
web: www.sofa24.rs